tisdag 26 februari 2013

Snart är det äntligen dags..

Hittar så mycker saker som är roligare att göra än skriva klart den förbaskade rapporten som ska in imorgon! Usch! Jag är dyngless på skolan.. vill bara kasta den åt fanders. Men snart klar. Har bara sista (och vad som visade sig vara jobbigaste) biten kvar.. måste skriva klart senast ikväll. Snart 5 år av universitetsstudier, hoppade ju på plugget direkt efter gymnasiet dessutom. Nu får det vara nog. Ett år kvar.

Träningsvärk utan nåd i både mage och rygg. Känner mig stel som jag vet inte vad. Men det är ett bra bevis på att det gick vägen igår ;) For till Birsta idag vid lunch och shoppade inför resan på söndag. Allt sånt där som man måste ha med (solskydd, hygiengrejer, alvedon och grejs), det blev dyrt.. bara nya bikiniöverdelen kostade 300 spänn, och en ny ryggsäck att ha till vandringarna gick på nästan 200 (ja, bra pris där faktiskt). Sammanlagt blev det skräp för 1200kr. Får hålla i pengarna när jag far dit istället ;)

Nej.. åter till skolarbetet. Vill inte. Jag vill rensa garderoben och se om jag har nå kläder att ta med till värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar