lördag 9 februari 2013

Härliga lördag

Jobb 11-21:30... låter hur spännande som helst, inte sant? Njae. Hade faktiskt hellre gjort annat idag.
Började dagen med sedvanlig proteinsmoothie, därefter ett morgonpass på sjukhusets gym (axlar idag, försöker lägga lite fokus här så det blev två axelpass denna vecka.. kör ben + mage imorgon) och vidare till avdelningen. Hade tänkt att ta friskvårdstimme på lunchen för träning men behöver få undan lite skolarbete så det fick bli tidigt pass istället.. det gäller att prioritera och planera om man ska hinna med allt.

Lägger fokus som sagt på axlar, men även på mage. Magen tränas 2 ggr/vecka och axlar tänkte jag försöka få med på 2 pass också.

Planeringen för dom närmaste dagarna är;
Söndag: Jobb 7-17 + gym.
Måndag: Gym.
Tisdag: Jobb 11-21:30.
Onsdag: Jobb 7-16:30 + gym.
Torsdag: Plugg + gym, på kvällen far jag och karl + hans föräldrar till deras härliga fjällstuga.. <3
Torsdagkväll - söndagkväll: Myshelg i fjällen!

Alla hjärtans dag kommer alltsa spenderas med bilfärd.. fick en Alla hjärtans dag-present av karln igår, en superfin väska att ta med till Gran Canaria! <3 Han känner mig.. eller kan det vara för att jag var där och pekade på vad jag tänkt köpa till resan? ;) Får lägga ut bild senare.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar