måndag 25 februari 2013

Motivationsgrad Zero.

Jag har NOLL motivation till skolarbete idag..! Usch! Men det MÅSTE göras, rapporten ska in senast på onsdag och jag vill få den klar så snart som möjligt. Hade lite frågor till läraren för att få klarhet i hur jag skulle lägga upp rapporten. Pratade med honom öga mot öga uppe i Umeå när jag var där sist, han lovade att maila mig. Några dagar senare skickade jag iväg ett mail, inget svar. Försökte ringa, inget svar. Mailade igen 3 veckor senare, inget svar. Ringde igen för några dagar sedan, fick tag på karln. 
Det blev stressigt.. hade jag fått svar tidigare så hade det kunnat vara färdigt för en månad sedan, nu blev det istället bråttom. 
Well. Får vara effektiv. Har skrivit ut 8 vetenskapliga artiklar och letat reda på en jädrans massa info, ska se om jag får ihop nå vettigt. 

Vill träna. Idag är det rygg & mage, mitt favoritpass. Jag älskar att träna rygg! Så jag vill inget hellre än komma hemifrån och dra igång. Men skolan måste (tyvärr) prioriteras idag. Tänkte skriva lite mer än hälften så kan jag skriva resten imorgon. 

Den här veckan ser lite roligare ut än den föregående;

Måndag: Studier, träning, tripp till Njurunda.
Tisdag: Studier, träning, shopping i Birsta.
Onsdag: Ev. finslipa rapporten innan den skickas in. Jobb 15:30-21:30.
Torsdag: Studier och träning.
Fredag: Jobb 7-16:30.
Lördag: Packa! Träna med såklart.
Söndag: Fira J's dotter som fyller 3 fina år! Sedan iväg till tåget mot Arlanda kl.16.

Måndag 4/3: Klockan 06 lyfter planet till Gran Canaria!!! Kommer hem igen 19/3! Tar inte med någon dator, så det blir varken Facebook eller blogg ;) UNDERBART! Längtar så jag nästan gråter.

Stor och liten <3

Sedvanlig kvarg och bästa läsningen

Lotus håller matte sällskap under studierna

Vi har fått upp hyllor för miniplutt-vikterna på Bosvedjans gym!
Här skrider det framåt ;) Nu slipper dom ligga och ta upp plats på golvet.

Kaos i skolarbetet.. bild från imorse.

Arbetsklädd, på G till fystimmen igår.
Namnskylt och överfallslarm på skjortan. Block, pennor, nycklar, tyst larm och en massa
skräp i byxfickorna.

*fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar